Current updates:
This place where you know the real of me. Do follow guys

Tuesday, 18 December 2012

Fanatik Lagu Cinta Terlarang

Auchaak !

Assalamualaikum , hyee!

Bosan tak ?seminggu agi aku akan jadi kakak kepada adik F1 . dah tuaa dah ~ nanti diorang nk panggil aku ape ea ? Kak Hajar ?Sis Hajar ? kak yong ?hahaha ,melawak jee ..napelah sekolah awal sangat  ?!?!? Benci ! benci ! benci  ! =P Tahun depan aku akn hadapi byk cabaran , yer ! mmg mencabar ~

Nak tahu tak ,time cuti ni , aku mmg suke gile aa lagu ni , selalu bukak  " Cinta Terlarang " ( dengar tak ? tu lah lagu dia ) Ku minta kepadamu .,,jangan keluar malam ni .. oooww..owww.. People say , Kangen Band give the song tittle because it tells about romance between man and elves (bunian) . source story from my sis's friend . She is Sixth-sense (gift from ALLAH , so she can see other creatures that ordinary people cannot see with their naked eyes.The creatures like elves,genie and so on) . Woaah , SCARRY !!

Perhati elok-elok yer lirik dia .. :)  


 cinta dengarkanlah ku ingin mendengar suaramu
 nyanyikan lagu-laguku bila kau rindukan aku
 cinta relakanlah akhiri cerita tentang kita
 ku tahu berat bagimu untuk melupakan aku
 *
 ku minta kepadamu jangan keluar malam ini
 karena ku tak akan menemuimu
 ku minta kepadamu jangan keluar malam ini
 reff:
 sesungguhnya kasih sayangku tiada batas
 namun secepatnya engkau harus ku lepas
 selagi engkau berdiri dan kau bernafas
 lekaslah pergi agar engkau pun terbebas
 sesungguhnya engkaulah makhluk yang ku sayang
 tetapi cinta kita ini cinta terlarang
 ku harapkan agar engkau cepat menghilang
 dan jangan lagi kau datang
 cinta relakanlah akhiri cerita tentang kita
 ku tahu berat bagimu untuk melupakan aku
 Back to *
 Back to reff
 sesungguhnya engkaulah makhluk yang ku sayang
 tetapi cinta kita ini cinta terlarang
 ku harapkan agar engkau cepat menghilang
 dan jangan lagi kau datang


0 pelawak yang termahsyur:

Post a Comment