Current updates:
This place where you know the real of me. Do follow guys

Thursday, 9 August 2012

I'M PERFECTLY LONELY

                                 Hi , BEAR ! are you feel lonely ? no inspiration .. =-=


AQ sayang semua kawan tpi ,
adakah mereka menyayangi diriku ?

AQ mencari kawan yang memahami perasaan tpi,
adakah orang itu mencari diriku ?

AQ mencari - cari kawan untuk membuat hatiku tertawa tpi,
adakah kawan itu rela berbuat demikian ?

AQ terus mencari dan mencari kawan yang aku inginkan tpi,
tidakkah susah nak ada orang yang sebegitu ?

      Now , I'm feel that how lonely without FRIENDS. Setiap hari , air mata ku bergelora dan mencurah - curah di pipi tanpa disedari orang lain . Mata bengkak pun , orang tak nampak . Nampak sangat aku ni ditinggalkan . BURST INTO TEARS =-=

     Dulu , aku mmg tak boleh nk duduk diam.Selalu menggunakan beribu-ribu saraf untuk bergerak , melompat , mengejar dan ketawa . Namun skrang , aku dah berbeza,tak mcam dulu. Kesunyian , belajar sorang - sorang , takder tempat nak luahkan perasaan .

     Nak tahu , aku benci kawan dengan orang sana . Ramai yang HIPOKRIT ! depan aku baik je , belakang ? hanya tuhan yang tahu . Mengumpat,mengutuk lebih dari had XP . BENCI ,  BENCI , BENCI  !!!!!!! Napelah hidup aku gini ? sure , aku mmg takleh terima kenyataan . Dulu , tak ramai pun orang yang hipokrit . Semuanya golden heart .. aku suke sangat kawan-kawan dulu.



     Conclusionly , I miss all my old friends . Especially , Wani , Liyana , Farihah , Syakirah , Syafiyyah. Aku nk sangat semua memori tu kembali untuk aku mengulaginya . Tpi , not impossible la ! One chance should not replace with new one . Things end ! only memories last forever .


                                                      You all my SUNSHINE !

okeh , sampai kat sini je my LIVER EXPRESSION . tak nak tulis panjang , nnti , bazir air mata .huhu
Bubye ! To All My SUNSHINE , I Miss You so much !

                                Let's sing a song -  BESTFRIEND FOREVER by Super 7